מיזוג וקירור תעשייתי

מיזוג אוויר לתעשיה

לפרנהייט מערכות נסיון רב בתעשייה וצוות העובדים מיומן במגוון תחומים רחב: מערכות בעיבוי מים (Water Source), מערכות קירור וחימום מים בעיבוי אויר ומים (Chillers), לצוות פרנהייט מערכות נסיון רב במערכות Package המיועדות לשטחים גדולים כגון אולמות אירועים וספורט, קניונים, סופרמרקטים ועוד, המותאמים בעיקר לצימרים ולבתי מלון.

מערכות מיזוג אוויר VRF

מערכות VRF הן מערכות בהן המדחס פועל כל הזמן ושינוי הטמפרטורה מותאמת למאייד. במערכות VRF ניתן לחבר מספר רב של מאיידים על יחידת עיבוי אחת מרכזית. רמת הרעש של המערכות מסוג זה נמוכות, התחושה נעימה והתפוקה גמישה כך שמאייד אחד יכול לחמם בעוד השני מקרר.

מגדלי קירור

מגדל קירור הינה מערכת המותקנת בגג המבנה, הסופחת את החום שהמזגן מייצר ומוציאה אותו החוצה. מגדלי הקירור נחשבים חסכוניים, והם מייצרים קירור מהיר ואיכותי המסוגל לספק הורדה של 5-10 מעלות מהטמפרטורה שבחוץ.

יט"א - יחידת טיפול אוויר

יחידת טיםול אוייר הינה יחידת מיזוג באמצעות מים קרים או חמים, האוויר עובר בין הצלעות המקוררות או מחוממות וכן דרך מערכת פילטרים המסננת את האויר. התוצאה, אויר קר או חם לפי דרישה. לחללים קטנים יותר, ישנו פתרון דומה, הנקרא "Fan Coil", אותו ניתן לקבל גם בתצורה דקורטיבית או נסתרת לחלוטין.

DX - מערכת מיזוג אוויר בשיטת ההתפשטות

מערכות DX הינן מערכות המותקנות על גג המבנה, או על הארץ בסמוך למבנה. המערכת בויה ממערכת של תעלות ומפזרי אויר, הנותנים פתרון טוב בחללים פתוחים ובחללים גדולים.

he_IL